donderdag 9 december 2010

Miempje maakt er een potje van

Kijk, dat het gisteravond tijdens de les niet helemaal lukte zoals ik wilde, was niet zo gek... tenminste, als je bedenkt dat ik een half uur te laat arriveerde, omdat ik eerst thuis alles heb afgezocht om de autosleutel te vinden die uiteindelijk onder de eettafel onder een stoelpoot bleek te liggen!?!?!
Op de een of andere manier kon ik mijn rust daarna niet zo goed meer vinden.
Maar dat ik het afgelopen uur óók weer aan een stuk heb zitten prutsen om de volgende opdracht netjes af te werken is toch wel kras.

Hoe moeilijk kan dat nou zijn, een vierkant stukje stof in een ander stuk stof te zetten. Twee naadjes, hoekje. Zou je zeggen. Maar waar dat in theorie zo gepiept is heb ik het vandaag wel weer 5x zitten uithalen. Of de hoek was te smal gestikt en vertoonde een gaatje, of ik zat net weer een fractie te ver naar binnen en ik zat met een plooitje.
Uiteindelijk vond ik het wel goed, zo.
Dat strijkt wel plat, hoopte ik.
Hmmm.

Toch weer een mini-plooitje helaas...

Suf stofhoekje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten