woensdag 20 oktober 2010

Miempje maakt een blog

Wat heb ik de afgelopen jaren veel blogs gelezen... internet is een fijn medium om gericht allerhande informatie te vinden. Maar ook gewoon lekker browsen, van hot naar her springen, zomaar leuke nieuwe dingen ontdekken, en dat heb ik toch vooral op blogs. Je zoekt een recept, vindt op een blog iets dat lekker klinkt met daarbij een link naar een informatieve pagina, ziet daar net dat ene leuke dingetje dat je al zolang zocht... en op weer een ander blogje lees je nuttige informatie van een gebruiker, van dat dingetje, met tips-om-op-te-letten-bij-aanschaf.
Fantastisch.

Toch had ik nooit de behoefte zelf een blog te beginnen. Er zitten toch al te weinig uren in een dag.
Maar nu ik op het punt sta iets nieuws te beginnen (maar daarover een andere keer meer) begint het toch te kriebelen... toch wel leuk, om een verslag te gaan aanleggen van de vorderingen. Misschien ook handig om links en foto's bij elkaar te houden?
Dus.
Bij deze.
We zullen zien wat het wordt.

Voor nu vind ik het al een hele klus het ding mooi te krijgen... waar halen al die bloggers toch die mooie opmaak-templates vandaan!?!?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten