maandag 29 november 2010

Miempje maakt nu even niets (...maar dat komt wel weer!)

De dagen rijgen zich aaneen, koud en grijs en wit. Voor wie mij niet kent: het is niet bepaald mijn seizoen, dit, wat nu vervroegd begonnen lijkt...
En mijn productiviteit zakt in.
Ik maak wel wat, maar alles gaat op een wat lager pitje.
En in de tussentijd, om de (in de familie) legendarische woorden van mijn schoonvader aan te halen
"ik doe niet niets, ik denk".

Terwijl er minder uit mijn handen komt ben ik in gedachten alweer een lijst aan het aanleggen met toekomstige projectjes. Vooral ben ik héél veel inspiratie aan het opdoen: ik heb de afgelopen week weer een hoop nieuwe, leuke, blogjes ontdekt! En via die blogjes kwam ik op sites van webwinkeltjes terecht  met leuke, mooie en vooral ab-so-luut NIET oubollige, stofjes terecht zoals deze:
Op de betreffende blogjes staan vaak heel makkelijk lijkende, en duidelijk uitgelegde, patroontjes voor die stofjes... dus die ben ik aan het verzamelen.
Zoals een leuk stolpplooirokje, of een Zsa-Zsa plooirokje.
Voor als het weer lente wordt.
En ik weer dingetjes ga maken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten