dinsdag 18 september 2012

Miempje maakte heel lang niets...

Oh wat ben ik schandalig lang niet op het blog geweest!!! Zelfs Blogger.com ziet er anders uit dan voorheen. Wat wil je, eind maart was ik hier voor het laatst... en zo gaat een half jaar voorbij voor je er erg in hebt.

Sinds de nieuwe baan heb ik al mijn energie nodig gehad om de oude baan af te ronden, en bij het DierenPark goed van start te gaan. Ik had al vrij snel in de gaten dat ik het niet ging redden om voor de zomervakantie het Ensaid-examen te gaan doen. En toen die beslissing eenmaal was genomen kwam er van naaien, spinnen, breien, bakken - kortom alle zaken die ik normaal voor mijn lol doe en waarover ik hier blog - niets meer.
Op zich niet erg hoor, want het werk is ontzettend leuk, en de werkomgeving al helemaal fantastisch. In de pauze koop een lekker broodje in het restaurant, en loop ik een rondje in een mooi, groen park langs mijn favoriete dieren...

Maar zo beetje bij beetje begint het normale ritme weer te komen, merk ik: de Ensaid lessen zijn weer begonnen, net als de scholen, en alle na-schoolse activiteiten... alles valt weer op zijn plekje in de weekagenda's (ja, in meervoud, om het overzicht te houden...:-)
Hoog tijd om nu weer tijd voor leuke dingen te reserveren... kortom, binnenkort weer meer, hier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten