dinsdag 11 oktober 2011

Miempje maakt Costumière-werkjes

Ik heb een lekker productief weekend gehad. Marmercake gebakken, de laatste mand appels omgetoverd tot een paar literflessen appelsap, verse pizza gemaakt, en Ensaid huiswerk gemaakt. Na een week automatiserings-stress is het heerlijk om in het weekend 'af te reageren' met dit soort leuke klusjes...

Deze blousemouw (op halve schaal) had ik vorige week al af:
Deze week kwam daar het pofmouwtje bij:
Ook weer een handwerkje afgemaakt, een kraaltjesapplicatie. Toch maar even afgestapt van het geel-oranje thema, aangezien het (verplichte) plaatje een dolfijntje was. Een oranje dolfijn in een gele zee vond ik geen gezicht, en ik had nog een mooi lapje vilt in waterig wit-blauw patroontje liggen, dus gaat hij nu zo mijn klapper in:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten